Nasze FAQ nie rozwiało twoich wątpliwości? Możesz zadać nam pytanie, również poprzez media społecznościowe, postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
F.A.Q.
Często zadawane pytania
Rejestracja i logowanie
Nie musisz zakładać konta aby złożyć zamówienie.
Posiadając konto w sklepie masz wiele możliwości:
- możesz sprawdzić historię swoich zamówień,
- nie musisz wpisywać swoich danych za każdym razem,
- masz możliwość skorzystania z promocji dedykowanych tylko dla stałych klientów.
Aby założyć konto w naszym sklepie należy:
- Kliknąć pole “Zaloguj się” lub “Moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
- Następnie w polu “adres email” podać swój adres email do którego ma zostać przypisane konto.
- Następnie kliknąć przycisk “Zarejestruj się”.
- Na swój adres email otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą założenie konta oraz automatycznie wygenerowane hasło do konta. Zalecamy ustawienie własnego hasła.
- Kliknij pole “Moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
- Wpisz swój adres e-mail oraz hasło.
- Kliknij przycisk “Zaloguj się”.
Jeżeli nie pamiętasz hasła pomożemy zresetować Ci hasło do Twojego konta. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij “Nie pamiętam hasła” i podaj e-mail przypisany do Twojego konta. Wyślemy do Ciebie wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci na nadanie nowego hasła.
Jeżeli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie, wystarczy że prześlesz nam wiadomość za pomocą jednej z poniższych metod:
- na adres email:
- poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie;
- telefonicznie pod numerami telefonu: +48 791 188 842, +31 682 738 107;
Oczywiście. Wszystkie swoje dane możesz zmienić po zalogowaniu do swojego konta w zakładce “szczegóły konta” oraz w zakładce “adresy”
Zamówienia
Zamówienie w Venosa.pl możesz złożyć w następujący sposób:
- Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka;
- Możesz wówczas kontynuować zakupy i dodawać kolejne interesujące Cię produkty do koszyka lub kliknąć przycisk “zobacz koszyk”;
- Z poziomu koszyka możesz również wrócić do kontynuowania zakupów klikając przycisk “Kontynuuj zakupy”, znajdujący się na samej górze koszyka.
- Podgląd koszyka możesz uzyskać również poprzez kliknięcie menu koszyka w górnym pasku menu strony. Wysunie się wówczas prawy boczny panel z poziomu, którego możesz przejść bezpośrednio do koszyka, klikając “Zobacz koszyk” lub do realizacji zamówienia klikając ”Zamówienie”
- Jeżeli z poziomu koszyka chcesz zakończyć zamówienie, sprawdź poprawność dodanych produktów do koszyka, wybierz opcję dostawy, wpisz kod promocyjny, jeśli posiadasz i kliknij przycisk “Przejdź do kasy”;
- Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie, zaloguj się.
- Jeżeli nie masz konta, możesz złożyć zamówienie podając nam swoje dane do płatności oraz dane do wysyłki, jeżeli są inne niż dane płatności,
- Na tym etapie, po uzupełnieniu danych, masz również możliwość utworzenia konta w sklepie, zaznaczając opcję “Stworzyć konto”;
- Po wyborze jednej z 3 opcji: – zalogowania się do konta lub, – zamówienia bez posiadania konta, – lub zamówienia z założeniem konta , kolejno wybierz preferowaną przez Ciebie opcję płatności i kliknij przycisk “Kupuję i płacę”
- Jeżeli wybrałeś opcję płatności przelewy24, automatycznie zostaniesz przekierowany do strony płatności.
- Dziękujemy. Twoje zamówienie zostało złożone, otrzymasz od nas potwierdzenie na adres email.
- Za pośrednictwem poczty email, będziemy Cię na bieżąco informować o kolejnych etapach realizacji Twojego zamówienia.
Aktualny status zamówień możesz sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto w zakładce “Zamówienia”. Mailowo zostaniesz poinformowany o wszystkich etapach realizacji zamówień. Jeśli masz pytania odnośnie zamówień możesz skontaktować się z nami pod adresem email:
lub dzwoniąc pod numer: +48 791 188 842, +31 682 738 107.
Masz możliwość sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka za pomocą numeru przesyłki, który wysłaliśmy do Ciebie wraz z informacją o wysłaniu Twojego zamówienia.
- Wgląd do historii swoich zamówień masz po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce po lewej stronie “Zamówienia”.
- W przypadku gdy złożyłeś zamówienie bez rejestracji, wszystkie potwierdzenia zamówień znajdziesz w historii maili otrzymanych od nas.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz anulować swoje zamówienie wysyłając nam wiadomość na adres email:
lub kontaktując się z nami poprzez chat znajdujący się w dolnym rogu strony lub dzwoniąc pod numer +48 791 188 842, +31 682. 738 107.
Tak możesz połączyć swoje zamówienia, ale tylko wtedy, gdy żadne z zamówień nie zostało jeszcze spakowane bądź wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając nam wiadomość na adres email [email protected], kontaktując się z nami poprzez chat znajdujący się w dolnym rogu strony lub dzwoniąc pod numer +48 791 188 842, +31 682 738 107.
- Zamówienie mailowo możesz złożyć, wysyłając wiadomość na adres
- Nie ma możliwości składania zamówień telefonicznie.
Faktura za Twoje zamówienie zostanie wysłana do Ciebie w wiadomości email, zaraz po realizacji twojego zamówienia.
Dostawa
- Paczki wysyłane są z magazynu logistycznego mieszczącego się w miejscowości Raszyn pod Warszawą.
- Twoja paczka zostanie nadana w ciągu 48h. Standardowo jednak staramy się by paczki były wysłane w ciągu 24 godzin od zakupu.
- Od momentu nadania przesyłki czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.
- Obecnie realizujemy dostawę naszych zamówień wyłącznie na terenie Polski.
- Tak. Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję “Wysłać na inny adres”. Wówczas paczka zostanie wysłana na dowolnie podany przez Ciebie adres inny niż w danych do płatności.
- Tak. Dostawa może być realizowana na dowolnie podany przez Ciebie adres.
- Możesz zmienić adres swojego zamówienia, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
- Wystarczy że wyślesz nam maila na adres:
- Jeżeli nie możemy zatrzymać już dostawy twojego zamówienia, masz prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Płatności
W Venosa.pl masz do wyboru kilka opcji płatności:
- Przelew tradycyjny;
- Płatność przy odbiorze;
- Przelewy24;
- Blik.
- Płatności dokonane za pośrednictwem Przelewy24 księgowane są w zaledwie kilka minut;
- W przypadku przelewu tradycyjnego może to potrwać nawet do 3 dni roboczych.
Możesz zapłacić przy odbiorze przesyłki wybierając zarówno dostawę za pośrednictwem Kuriera Inpost jak i wybierając opcję dostawy do Paczkomatu Inpost.
W tym przypadku masz do wyboru dwie opcje:
- możesz wysłać do nas maila z prośbą o ponowne przesłanie linku do płatności (jednak musi to nastąpić nie później niż w ciągu godziny od złożenia zamówienia oraz w godzinach naszej pracy);
- możesz złożyć nowe zamówienie. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie.
Zwroty i Reklamacje
- Tak. Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły dotyczące zwrotu podane są w “Regulaminie sklepu” oraz a stronie “Zwroty”
- Prześlij do nas produkty (wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy)
- Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
- Środki zwrócimy Ci do 14 dni licząc od dnia dostawy zwrotu.
- Środki zwrócimy Ci taką samą formą płatności jaką użyłeś podczas zakupu.
- Produkt musisz odesłać na swój koszt. W kwocie, którą zwrócimy zawrzemy koszt wysyłki produktu do Ciebie, równy najtańszej opcji z cennika oferowanego przez nas.
Wzór odstąpienia od umowy:
Produkty należy odesłać na adres:
PACK FULLY
Grocholicka 2A
05-090 Raszyn
Szczegóły składana reklamacji znajdziesz na stronie “Reklamacje” oraz w “Regulaminie”
Faktury
- Tak otrzymasz fakturę do każdego zamówienia.
- Faktura zostanie wysłana na twój adres email zaraz po zrealizowaniu zamówienia.
- Fakturę znajdziesz w otrzymanej od nas wiadomości, wysłanej zaraz po realizacji twojego zamówienia. Jeżeli przypadkowo usunąłeś mail od nas, wystarczy, że napiszesz do nas na adres a my prześlemy Ci ponownie fakturę.
Promocje
Jeżeli posiadasz kod rabatowy, możesz go wykorzystać podczas składania zamówienia. W twoim koszyku, po lewej stronie zaraz pod listą produktów, znajdziesz pole “Kod kuponu”. W tym miejscu należy wpisać kod rabatowy i zatwierdzić przyciskiem “Zastosuj kupon”. Wartość zamówienia zostanie automatycznie obniżona o wartość rabatu przyznanego dzięki kodowi promocyjnemu.
Jeżeli po wpisaniu twój kod nie działa to znaczy, że:
- kod stracił ważność,
- kodu nie można łączyć z innymi promocjami.
- Kody rabatowe możesz znaleźć w akcjach promocyjnych na naszej stronie internetowej, na naszym Instagramie, facebooku oraz twiterze.
- Indywidualne kody rabatowe przyznawane są również stałym klientom, dlatego warto zarejestrować się w sklepie.
- Specjalne kody rabatowe otrzymują subskrybenci naszego newslettera.
Kontakt
Możesz się z nami skontaktować za pomocą:
- przesłania wiadomości email na adres mailowy: i
- poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie;
- telefonicznie pod numerami telefonu: +48 791 188 842, +31 682 738 107;
- w sprawie reklamacji i zwrotów również mailowo pod adresem:
- poprzez chat dostępny na stronie,
- za pomocą poczty tradycyjnej wysyłając do nas list na adres: PACK FULLY Grocholicka 2A 05-090 Raszyn, z dopiskiem “Venosa.pl”
- mailowo możesz kontaktować się z nami 24/7;
- telefonicznie: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-15.00;
- przez chat możesz się kontaktować całą dobę, standardowo odpowiadany między 9.00-15.00, jednak w miarę możliwości staramy się być dostępni zawszę gdy zadasz nam pytanie;
- pocztą tradycyjną możesz wysłać do nas list w godzinach funkcjonowania oddziałów pocztowych.
DOŁĄCZ DO NAS
Możesz się z nami kontaktować również poprzez nasze serwisy społecznościowe.
wIĘCEJ
PYTAŃ?
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi w naszym FAQ, zadaj nam pytanie.
Ponieważ zawsze może się zdarzyć, że będziesz mieć więcej pytań na temat produktów w naszym sklepie bądź naszej obsługi zamówień, wówczas zapraszamy do kontaktu. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować by uzyskać pomoc, zajrzyj do sekcji -> KONTAKT , (znajdziesz tam wszystkie udostępnione formy kontaktu z naszym sklepem)lub skontaktuj się z nami na naszym chacie chętnie z Toba porozmawiamy i udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji oraz doradzimy Ci, jeżeli nadal się zastanawiasz nad wyborem produktów.
Z Venosa.pl robisz bezpieczne zakupy. Jeżeli chcesz nas lepiej poznać zajrzyj do sekcji “O nas”